Termeni și condiții

  • Acest site web (denumit în continuare "Site-ul") este operat de SC NEOMINE SRL (denumită în continuare "Societatea"), societate comerciala cu sediul in Brasov, bdul 15 noiembrie nr 69 parter, Jud.Brasov , inregistrata la Registrul Comertului din Brasov, sub numarul J.08/814/2010 , cod fiscal RO 2719976 reprezentata legal prin Lupu Valentin, in calitate de ADMINISTRATOR.
    Următorii termeni și condiții (denumiti în continuare "Termeni si Conditii") se aplică pentru accesul și utilizarea acestui Site și a serviciilor oferite in cadrul Site-ului de Societate și/sau în numele său. Prin accesarea oricarei pagini a acestui Site și/sau utilizarea serviciilor, sunteți de acord să fie legat de acești Termeni și Condiții, fără limitare sau calificare. Vă rugăm să citiți cu atentie acești Termeni și Condiții.
    Orice clauză curpinsă în Termeni și Condiții, dacă se consideră invalidă, nulă sau inaplicabilă din orice motiv, va fi considerată distinct și nu va afecta valabilitatea și aplicabilitatea celelalte clauze ale Termenilor şi Condiţiilor.

  • În prezentul document, următorii termeni vor avea semnificația specificată mai jos:
    Client - orice persoana care acceseaza Site-ul, în scopuri private sau profesionale, care a fost de acord cu Termenii şi Condiţiile acestui Site, care îndeplinește toate cerințele din procesul de înregistrare pe Site, și care inițiază și completează o Comandă pe acest Site.
    Comandă - un document electronic generat ca urmare a accesării Site-ului de către un Client, si care reprezintă forma de comunicare între Societate și Client, în baza căreia Societatea va livra către Client produsele şi/sau serviciile solicitate de către acesta din urma.
    Produse și Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele şi serviciile menţionate în Comandă, care vor fi furnizate de către Societate pentru Client.
    Contract –o Comandă emisă de Client şi confirmată de către Societate, prin acceptarea căreia Societatea este de acord să livreze Clientului, Produsele şi Serviciile comandate, iar Clientul este de acord să plătească Produsele şi Serviciile comandate.
    Comanda. Încheierea Contractului Prin transmiterea unei Comenzi electronice sau telefonice pe site, Clientul este de acord cu această forma de comunicare (telefonic sau e-mail), utilizată de Societate pentru desfăşurarea relaţiilor comerciale pe acest Site.
    Confirmarea unei Comenzi de către Societatea presupune acceptarea de către Client a tuturor prevederilor Termenilor şi Condiţiilor menţionate în cadrul acestul Site
    Comanda formulată de către Client se consideră acceptată de către Societate, în momentul transmiterii de catre Societate a unui e-mail de confirmare către Client, fără a fi necesară o alta confirmare a Clientului în acest sens. Contractul se consideră încheiat la data confirmării Comenzii de către Societate.
    Contractul se consideră încheiat la data confirmării Comenzii de către Societate. Termenii și Condițiile fac parte integrantă din Contractul astfel incheiat, precum și certificatul de garanție al Produselor şi Serviciilor, emis de către Societate sau de către furnizorii Societăţii.

  • Societatea încearcă să ofere descrieri ale Produselor și Serviciilor cât mai precis posibil pentru Client. Cu toate acestea, Societatea nu garantează că descrierile Produselor și Serviciilor sau orice alt conţinut al acestui Site este corect, complet, sau fără erori.

  • Prețul Produselor si Serviciilor este cel indicat pe Site, cu excepția cazurilor de erori evidente. Prețul Produselor și Serviciilor poate fi modificat în orice moment de către Societate, fara o notificare anterioară.
    Prețurile prezentate pe Site includ TVA.
    Este posibil ca, în ciuda eforturilor Societatii, unele dintre Produsele și Serviciile prezentate pe Site să aibă afişat un preț incorect. În acest caz, Societatea va contacta Clientul pentru instrucțiuni înainte de expediere, sau va respinge comanda Clientului și îi va aduce acestuia la cunoștință anularea Comenzii.
    Societatea nu are obligația de a furniza Produsele si Serviciile la un preț incorect, chiar și după ce Societatea a trimis Clientului o confirmare a Comenzii, dacă eroarea cu privire la preţul Produselor si Serviciilor este evidentă și inconfundabilă, și ar fi putut fi recunoscută în mod rezonabil de către Client ca fiind o greşeală a afişării preţului.

    Modalitati de plata / Cum platesc?

    Plata se poate face prin card bancar, prin numerar la livrare, sau prin plata în avans (ordin de plată). Societate își rezervă dreptul de a exclude alte metode speciale de plată. În cazul plăților prin card bancar, suma va fi debitată din contul Clientului în momentul plasării Comenzii.
    Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.

    Securitatea datelor personale

    In cazul platilor online, plata serviciilor de pe acest website este efectuata prin intermediul solutiilor de plata online oferite de Romcard SA. In vederea eliminarii riscului ca datele dumneavoastra sa intre in posesia si sa fie folosite abuziv de terte persoane: Miele Appliances SRL si Romcard SA garanteaza securitatea sistemelor informatice.
    Informatiile privind datele cardului bancar (numar de card, data expirarii etc.) nu sunt transferate sau stocate, la nici un moment de timp, pe serverele Miele Appliances SRL sau pe serverele Romcard SA.

    In cazul sistemului 3D Secure pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, datele legate de cardul dumneavoastra, sunt introduse direct in sistemele Visa sau MasterCard, iar in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul 3D Secure, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem - introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM.
    ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI https://shop.miele.ro/ SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL https://shop.miele.ro/, VA FI CONSIDERATA O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI https://shop.miele.ro/ SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.

  • Online prin card bancar (Visa/Mastercard/Maestro).

    Magazinul online http://www.mieleshopbrasov.ro/ foloseste pentru tranzactiile online serviciile Raiffeisen Bank/EuPlatesc. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
    Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
    Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
    - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
    se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
    - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

    Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi.

    Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.

    Online in rate fara dobanda prin Card de Cumparaturi emis de Raiffeisen Bank.

    Daca detii un Card de Cumparaturi de la Raiffeisen bank, poti achita în maxim 12 rate fara dobanda.
    Profita de optiunea rate lunare fixe, fara dobanda, folosind urmatoarele carduri de cumparaturi:
    · Raiffeisen Bank Standard
    · Raiffeisen Bank Vodafone
    · Raiffeisen Bank Gold
    · Raiffesien Bank World

    Cum functioneaza facilitatea „Rate fara dobanda”

    1. Alegi ca modalitate de plata “plata in rate fara dobanda prin cardul de cumparaturi Raiffeisen” si alege numarul de rate dorit – x, y sau z rate
    2. Efectuezi plata propriu-zisa
    3. Urmaresti in raportul lunar de activitate datele referitoare la rata egala fara dobanda si la rambursare;
    4. Rambursezi rata lunara pana la data scadentei, pentru a beneficia de dobanda 0%
    Prin card de credit emis de BCR:
    E usor sa faci cumparaturi cand ai CARDUL BUN DE PLATA de la BCR ! Ai RATE fara dobândă si bani inapoi!
    Plateste prin cardul tau de credit BCR pe website http://www.mieleshopbrasov.ro/ si beneficiezi de oferta standard de 6 rate fara dobanda! Mai mult, primesti anual 1% bani inapoi.

    Cine poate plati in rate? Sunt înscrişi automat şi gratuit toţi clienţii care deţin unul dintre cardurile de credit BCR înrolate în Program şi care, la momentul efectuării tranzacţiei la comercianţii parteneri ai BCR, solicită facilitatea „Rate fără dobândă”. Cardurile de credit BCR înrolate în Programul de Rate cu 0% dobândă sunt:
    • BUN DE PLATA Standard MasterCard sau Visa (inclusiv contactless)
    • BUN DE PLATA Gold MasterCard sau Visa
    • MasterCard GOLD EUR
    • BCR Wizz Air MasterCard
    • EPB Platinum sau World Signia MasterCard
    Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata "Online prin card bancar" si numarul de rate dorit. Platile online sunt procesate direct de catre banca emitenta, Banca Comerciala Romana prin intermediul platformei EuPlatesc. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
    Vrei si tu cardul BUN DE PLATA de la BCR?
    • Aplica acum pe www.bundeplata.ro sau
    • Trimite SMS la 1780, tarif normal, cu textul “Card” şi vei fi contactat de catre un operator bancar sau
    • Apeleaza gratuit, non-stop, din orice reţea naţională InfoBCR la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227)
    Spor la cumparaturi!

    Prin card de credit emis de Alpha Bank

    “Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank (VISA CREDIT, VISA GOLD, COSMOTE MASTERCARD, MASTERCARD CREDIT) Noul serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de cumparaturi in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de cumparaturi de la comerciantii afiliati acestui serviciu.
    Confort - pentru optiunea de plata in rate nu este nevoie sa aplici, sa programezi in avans sau sa faci rost de documente suplimentare. Trebuie doar sa soliciti plata bunurilor cu cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank in numarul de rate dorit si permis de comerciantii parteneri.
    Convenabil - bunuri achizitionate prin optiunea de plata in rate cu cardul fara dobanda. Pentru bunurile astfel achizitionate, pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta, egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobanda 0%.
    Flexibilitate - poti folosi plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tau de card.
    Libertate - esti liber sa folosesti plata in rate in orice magazin partener; ai libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine din maximul permis; Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit, iar prin serviciul de debitare directa poti alege ca suma totala datorata sau suma minima de plata, sa fie rambursata automat din contul tau curent deschis la banca, in aceeasi valuta cu cea a cardului.”

    Prin card de credit emis de Banca Transilvania (Programul Star BT)

    Folosind cardul de credit de la Banca Transilvania, prin programul Star BT beneficiezi de rate fara dobanda pentru orice cumparatura efectuata in magazinul online.
    Daca detii un card Star BT emis de Banca Transilvania, poti achita in 2 pana la 6 rate egale fara dobânda.
    Sunt incluse in program cardurile de credit MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary si Visa Platinum.
    Pentru aceasta tranzactie nu ti se va percepe nici un comision.
    Afla mai multe despre programul Star BT pe www.starbt.ro.

    Prin card de credit emis de BRD Finance

    Uita de timpul petrecut in trafic si de aglomeratia din magazine ! Prin cardurile BRD Finance planurile prind viata direct din confortul casei tale, cu doar un click :
    - alegi produsele dorite
    - alegi optiunea de plata potrivita nevoilor tale si platesti rapid si in deplina siguranta :
    a) plata cu perioada de gratie de pana la 47 de zile : 0% dobanda pe parcursul perioadei de gratie, 0% comision pentru tranzactia efectuata.
    b) plata in rate cu 0% dobanda, alegand durata de rambursare potrivita bugetului tau si beneficiind de 0% comision pentru tranzactia efectuata.
    Consulta detalii complete despre cardurile BRD Finance participante si optiunile de plata, precum si exemple reprezentative de rambursare, pe www.brdfinance.ro.

  • Societate îşi va îndeplini obligațiile contractuale în termen de maximum 30 (treizeci) de zile de la data comunicării către Client a confirmării Comenzii. Exceptie fac Comenziile Speciale.
    În cazul în care nu se poate onora Comanda deoarece Produsele si Serviciile nu sunt disponibile în stoc, Societatea va informa Clientul cu privire la această situație.Societate poate oferi Clientului un produs de o calitate şi preţ echivalente cu cel solicitat, în cazul în care produsul iniţial solicitat nu este disponibil, numai după informarea prealabilă și cu acordul Clientului.
    Costurile de transport și manipulare nu sunt incluse în prețurile Produselor si Serviciilor prezentate pe Site. La plasarea unei comenzi pe Site, Clientul are posibilitatea de a utiliza un instrument pentru a determina costurile de transport și de manipulare care se aplică Comanzii, precum și suma exactă a acesteia.
    În cazul în care Produsele si Serviciile nu pot fi livrate de către Societate sau de către orice alt terț desemnat de Societatea din cauza absenței Clientului la adresa indicată de către acesta pentru livrarea Produselor si Serviciilor, Clientul va suporta costul total al livrărilor ulterioare a Produselor si Serviciilor catre Client.

  • Livrarea electrocasnicelor mari incorporabile sau neincorporabile: - Este gratuită pe tot teritoriul României,
    - Se realizează de către o companie specializată, până în casa dumneavoastră. Aceasta va asigura personalul necesar descărcării și manipulării acestora,
    - Verificați starea exterioară a ambalajelor și dacă este cazul cereți deschiderea acestora, pentru a constata eventualele deformări datorate transportului sau livrării și înștiințați Miele despre acestea în acel moment.
    Livrarea aspiratoarelor, accesoriilor și consumabilelor:
    - Pentru comenzi peste 500 RON, livrarea este gratuita. Totuși în cazul când se percep taxe aferente kilometrilor suplimentari de către compania de transport Urgent Curier, vă vom comunica și vom cere acordul pentru acestea,
    - Lipsa stocului și a eventualelor întârzieri vă va fi comunicată,
    - Pentru comenzi sub 500 lei, tariful va fi comunicat exact în momentul trimiterii comenzii.
    Punerea în funcțiune
    - Este gratuita în cazul achiziției a minim patru produse. Cotația acesteia vă va fi comunicată,
    - Pentru mașinile de spălat rufe și vase este necesar să existe în locația respectivă robinet de alimentare cu apă rece și/sau caldă (variantele cu alimentare duală) de ¾ și țeava scurgere fi de 32 mm,
    - Decupaje și dimensiuni încastrare sunt disponibile online sau la cerere, pentru a fi respectate de executantul mobilierului,
    - Pentru produsele care funcționează cu gaz este necesară o alimentare standard, la care să fie conectat un regulator de presiune pentru 20 bari,
    - Reglarea mașinilor de vase se face numai după montajul blatului,
    - Frigiderele cu Ice Maker sau alte produse cu conectare la apă folosesc un robinet de alimentare cu apă de ¾,
    - Nu asigurăm intervenții asupra instalației electrice sau gaz precum nu asigurăm montajul hotelor (implică străpungeri etc),
    - Produsele pot fi ambalate sau poziționate în mobilier, în ambalajul original se vor găsi la montaj toate accesoriile standard furnizate.

  • Toate Produsele și Serviciile furnizate de Societate Clientului vor rămâne proprietatea Societăţii până la plata integrală de către Client a Produselor şi Serviciilor, şi până la rezolvarea tuturor pretenţiilor care ar putea rezulta în urma desfăşurării relaţiilor contractuale.

  • Conform legislației în vigoare, Clientul are dreptul sa notifice in scris renunțarea la Comandă, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 (paisprezece) zile lucrătoare de la primirea produsului, sau în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea Contractului. În cazul în care Clientul îşi exercită acest drept, acestuia îi revine obligaţia de a suporta cheltuielile directe de returnare a Produselor şi Serviciilor.
    În cazul produselor returnate al căror ambalaj este deteriorat sau incomplet, produselor care prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, care nu prezintă accesorii complete sau certificat de garanţie, Societatea își rezervă dreptul de a decide dacă va accepta Produsele şi Serviciile returnate, sau daca va va reţine un procent din valoarea Produselor si Serviciilor pentru acoperirea prejudiciului suferit valoare care se va comunica Clientului în scris, după evaluarea de către Societate a daunelor provocate Produselor si Serviciilor returnate.
    Atunci când Clientul își exercită dreptul legal de a returna Produsele şi Serviciile, Societatea va rambursa suma de bani plătită de către Client, în termen de 30 (treizeci) de zile de la data returnării de către Client a Produselor şi Serviciilor.

  • Toate Produsele și Serviciile comercializate pe Site beneficiază de garanție, în deplină conformitate cu legislația românească în vigoare și cu politicile comercială a producătorului. Toate Produsele și Serviciile prezentate pe Site sunt noi, în ambalajele lor originale şi provin din surse autorizate de fiecare producător.
    În situaţia în care la ulterior livrării, Clientul observă lipsa certificatului de garanție aferent Produselor şi Serviciilor comandate, Clientul trebuie să notifice acest aspect Societăţii, în termen de 48 (patruzecisiopt) de ore de la data primirii produselor, prin e-mail la următoarea adresă mieleinfo@ro.miele.com. Orice notificare ulterioară nu va fi luată în considerare de către Societate.

  • Pentru orice problema de service puteti sa:
    - sunati/e-mail la tehnicianul Miele Brasov, dl Jecu Laurentiu tel:0745058525, laurentiu@jecu.ro
    - sunati/e-mail la Miele Service Bucuresti, 0213520778, service@ro.miele.com
    - trimiteti un e-mail la noi, galerie@neomine.ro

    Produsele in garantie beneficiaza de interventii gratuite daca acestea sunt rezultatul unor probleme de garantie (conform specificatiilor din certificatul de garantie), pentru orice alte probleme veti avea de plata, nu ezitati sa cereti o cotatie de pret pentru constatare, service, piese schimb.

    Tarifele le obtineti direct de la persoanele indicate

  • 1. Introducere

    Aceasta politica se refera la modulele cookie folosite in cadrul website-ului www.miele.ro si se aplică tuturor utilizatorilor acestei pagini de internet. Informațiile prezentate în continuare au ca scop informarea utilizatorilor acestei pagini de internet cu privire la plasarea, utilizarea și administrarea cookie-urilor în contextul navigării pe această pagină de internet.
    Folosim termenul „cookie”-uri pentru a ne referi la modulele cookie și la tehnologiile similare prin intermediul cărora pot fi colectate informații în mod automat.
    Cookie-urile sunt utilizate pentru a furniza utilizatorilor acestei pagini de internet o experiență mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecărui utilizator în parte și anume pentru:

    • • îmbunătățirea utilizării acestei pagini de internet, inclusiv prin identificarea oricăror erori care apar în timpul vizitării/utilizării acesteia de către utilizatori;
    • • furnizarea de statistici anonime cu privire la modul în care este utilizată această pagină de internet către Miele Appliances S.R.L. („Miele”), în calitate de deținător al acestei pagini de internet;
    • • anticiparea unor eventuale servicii/bunuri care vor fi în viitor prestate / puse la dispoziția utilizatorilor prin intermediul acestei pagini de internet, în funcție de serviciile / produsele accesate.

    Cookie-urile transmit către Miele un feedback valoros asupra modului în care această pagină de internet este utilizată, astfel încât să existe posibilitatea adoptării unor măsuri pentru ca această pagină de internet să fie mai eficientă și mai accesibilă pentru utilizatori.

    2. Ce sunt cookie-urile?

    Cookie-urile sunt fisiere text de mici dimensiuni, stocate pe computerul sau dispozitivul dumneavoastra mobil atunci cand ne accesati pagina de internet.
    Cookie-urile sunt instalate prin solicitarea emisă de un web-server către un browser (ex: Internet Explorer, Firefox, Chrome). Cookie-urile odată instalate au o durată de existență determinată, rămânând „pasive”, în sensul că nu conțin programe software, viruși sau spyware și nu vor accesa informațiile de pe hard driverul utilizatorului pe al cărui echipament au fost instalate. Un cookie este format din doua parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Practic, există două tipuri de cookie-uri:
    2.1. Cookie-uri temporare: Aceste cookie-uri sunt stocate temporar pe computerul sau dispozitivul dvs. în timpul vizitei dvs. pe site-ul nostru și apoi șterse automat cand utilizatorul isi inchide browserul.
    2.2. Cookie-uri persistente: Aceste cookie-uri, așa cum sunt descrise în punctul 3, rămân stocate pe computerul dvs. mai mult timp, pana can ating o anumita data de expirare (care poate fi în câteva minute, zile sau câțiva ani în viitor).

    3. De ce folosim cookie-urile?

    În general, Miele utilizează diverse tehnologii Internet (de ex. Cookie-uri, Java Script) pentru a obtine de la utilizatori un feedback valoros asupra modului în care această pagină de internet este utilizată, astfel încât să existe posibilitatea adoptării unor măsuri pentru ca această pagină de internet să fie mai eficientă și mai accesibilă pentru utilizatori.
    Informațiile colectate de cookie-uri nu reţin numele, datele completate în formulare sau alte date personale de acest gen, însă conţin un ID unic pentru a deosebi un vizitator faţă de altul, ceea ce face ca acest ID să fie dată cu caracter personal.
    Cookie-urile pot fi folosite in diferite scopuri:
    3.1. Pentru a vă identifica atunci când vă conectați la magazinul nostru online și pentru a vă asigura că sunt respectate standardele de securitate valide și optimizate.
    3.2. Pentru a va aminti produsele pe care le-ați adăugat în coșul de cumpărături sau în notepad.
    3.3. Pentru a vă putea afișa pe site cantitatea de produse pe care ați adăugat-o în coșul de cumpărături sau în notepad.
    3.4. Pentru a vă aminti limba pe care ați ales-o în timpul sesiunii, putand astfel naviga mai ușor pe pagina noastra.
    3.5. Pentru analiza datelor, cum ar fi evaluarea numerelor de vizitatori ale site-ului nostru sau a celor mai vizitate site-uri Web. Utilizăm rezultatele analizei în scopul optimizării site-ului nostru. Acest site utilizează serviciile de analiză web Google. Informații suplimentare despre utilizarea serviciilor Google de analiză web pot fi găsite aici în "Politica privind Confidențialitatea".

    4. Cum folosim cookie-urile?

    4.1. Module cookie de pe acest site web care nu fac obiectul aprobării
    Acestea sunt module cookie absolut necesare pentru a furniza un serviciu specific solicitat în mod expres de utilizator. Acestea includ în special:
    Module cookie pentru informații introduse de utilizator: Acestea sunt folosite pentru a stoca informațiile introduse de utilizator, de ex. la completarea formularelor sau când este folosit coșul de cumpărături, cu condiția ca modulele cookie să fie stocate doar pe durata unei sesiuni sau timp de câteva ore. Module cookie de autentificare: Acestea sunt folosite pentru a identifica utilizatorul pe durata unei sesiuni, de îndată ce acesta se conectează.
    Module cookie de securitate: Acestea sunt folosite pentru a preveni utilizarea necorespunzătoare în timpul conectării.
    Module cookie multimedia: Acestea sunt folosite pentru a afișa conținutul multimedia.
    Puteți dezactiva sau șterge modulele cookie prin reglarea setărilor browserului dvs conform prevederilor de la punctul 5.
    4.2. Module cookie care fac obiectul aprobării pe acest site web
    Module cookie care, din punct de vedere al definiției legale, nu sunt absolut necesare pentru utilizarea site-ului web, însă îndeplinesc sarcini importante. Fără aceste module cookie, funcțiile care permit navigarea confortabilă pe site-ul nostru web nu mai sunt disponibile. Setările pe care le-ați stabilit, de exemplu selectarea limbii, nu mai sunt salvate și, prin urmare, trebuie căutate din nou, pe fiecare pagină. În plus, nu mai avem posibilitatea de a vă răspunde cu oferte personalizate.
    De asemenea, Miele integrează în site-ul său web conținut aparținând terților. De exemplu, integrarea serviciilor Facebook sau a videoclipurilor de pe YouTube. Dacă nu ne-ați acordat sau ați revocat consimțământul dvs. referitor la utilizarea modulelor cookie vizate, vor fi disponibile doar funcțiile site-ului web a căror utilizare o putem garanta fără module cookie. În acest caz, este posibil să nu puteți accesa secțiuni ale site-ului web care oferă posibilitatea tehnică de a integra conținut aparținând terților și care implică utilizarea de module cookie aparținând terților.

    5. Cum sa administrezi modulele cookie?

    Majoritatea browserelor web, telefoanelor smart si alte dispozitive adaptate navigarii pe Internet sunt, in mod normal, setate sa accepte module cookie.
    Ai la dispozitie mai multe posibilitati de administrare a modulelor cookie pe computerul sau dispozitivul tau. Poti sa modifici setarile browserului tau ca sa nu accepte module cookie sau, depinzand de browserul pe care îl folosesti, poti fi avertizat daca un website incearca sa plaseze un modul cookie pe browserul tau De obicei, un browser are următoarele opțiuni de setare:
    - Vizualizați fișierele cookie
    - Permiteți modulele cookie
    - Dezactivați toate sau anumite cookie-uri
    - Dezactivați toate modulele cookie atunci când închideți browserul
    - Blochează cookie-urile
    - Anunță-mă când trebuie setat un cookie
    - Contradicția privind urmărirea analizei pe web (opt-out)

    Notă: Dacă blocați modulele cookie în setările browserului dvs., nu veți putea utiliza anumite secțiuni ale site-ului nostru sau veți putea accesa secțiunile 3.1. - 3.4. nu sunt garantate. Acest lucru ar putea afecta experiența dvs. de navigare. Dacă setați "Ștergeți toate modulele cookie" în browserul dvs., preferințele browserului dvs. vor fi șterse când închideți browserul. Dacă nu împiedicați setarea modulelor cookie în setările browserului dvs., sistemul nostru va trimite cookie-urile imediat ce vizitați unul dintre site-urile noastre.
    Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care sunt folosite modulele cookie și pentru a vă exercita drepturile privind datele dvs. cu caracter personal, vă rugăm să contactați responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa:
    mieleinfo@miele.com

  • Societatea procesează date cu caracter personal prin colectarea acestora de la Client în vederea derulării relaţiilor contractuale, și este de acord să se conformeze prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.
    In conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, Societatea are obligația de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de către Client.
    În acest sens, Societatea înregistrează doar date cu caracter personal furnizate in mod voluntar de către Client.

    Datele obținute de către Societate vor fi stocate în baze de date, iar Societatea va lua toate măsurile pentru a le proteja împotriva distrugerii accidentale sau ilegale.
    În scopul de a executa Contractul, Societatea va transmite datele cu caracter personal colectate de la Client către firma de curierat care va livra produsele și unităților bancare care vor procesa plaţile on-line.

    Prin accesarea şi utilizarea Site-ului, Clientul iţi exprimă acordul privind colectarea și utilizarea acestor date cu caracter personal de către Societate. În cazul în care Societatea, decide să schimbe politica de confidențialitate, Societatea va posta aceste schimbari pe aceasta pagină, astfel încât Clientul să fie întotdeauna la curent cu informațiile privind modul în care Societatea colectează și foloseşte aceste date cu caracter personal.
    Conform Legii nr. 677/2001, Clientul are dreptul de acces la date, dreptul de informare, dreptul de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unor decizii individuale și dreptul de a se adresa instanţei. De asemenea, Clientul are dreptul de a se opune la prelucrarea datelor cu caracter personal și de a solicita ștergerea acestor date. Pentru exercitarea acestor drepturi, Clientul poate înainta o cerere scrisă, datată și semnată, prin e-mail la mieleinfo@ro.miele.com sau prin fax 021 352 07 76.

  • Societate nu poate fi considerată responsabilă pentru orice prejudiciu, în cazul în care acesta este cauzată de nerespectarea Termenilor si Condiţiilor şi/sau a Contractului, precum și a altor instrucțiuni menţionate pe Site.
    De asemenea, Societate nu este responsabilă pentru daunele cauzate de funcționarea necorespunzătoare a Site-ului, precum și pentru cele care rezultă din incapacitatea de a accesa anumite link-uri disponibile pe Site.
    Societate nu este responsabilă pentru daunele de orice fel care ar putea fi suferite de Client sau de o terță parte, ca urmare a îndeplinirii de către Societate a oricărei dintre obligațiile care îi revin în temeiul Contractului, precum nici pentru pagubele rezultate din utilizarea Produselor și Serviciilor după livrarea acestora, și, în special, pentru pierderea de produse.

  • Societatea își rezervă dreptul de a aduce modificări Site - ului, politicilor acestui Site, precum și acestor Termeni și Condiții, în orice moment. Dacă oricare dintre aceste clauze va fi considerată invalidă, nulă sau inaplicabilă din orice motiv, această condiție va fi considerată în mod independent și nu va afecta valabilitatea și aplicabilitatea celorlalte condiţii.

  • Clientul este de acord să primească comunicări electronice din partea Societăţii. Societate va comunica cu Clientul prin e-mail și/sau prin postarea anunțurilor pe Site-ul. Clientul este de acord ca toate acordurile, avertizările, contractele şi alte comunicaţii pe care Societate i le furnizează în scris, îndeplinesc cerinţele legale privind comunicare în scris.

  • Acești Termeni și Condiții sunt guvernaţi de și vor fi interpretati în conformitate cu legile din România. Eventualele litigii apărute între Societate şi Client se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiile vor fi soluționate de către instanțele judecătorești competente din România, București.